Asiakastyytyväisyytemme on kyselyn mukaan erinomainen

NPS®️ eli Net Promoter Score tarkoittaa suositteluindeksiä eli sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä tai tuotetta. Yleisesti voidaan sanoa, että NPS-pistemäärässä -100–0 on parantamisen varaa. Pistemäärä 0–30 on hyvä, 30–70 on todella hyvä ja 70–100 on erinomainen.

Tässä asiakkaidemme kommentteja:

  • Aivan loistavaa palvelua ja venymiskykyä riittää tiukemmissakin tilanteissa.

  • Hinta/laatusuhde. Toimitusaika pitää.

  • HYVÄ ASIAKASPALVELU

  • Hyvä, nopea ja luotettava.

  • Hyvää kommunikointia ja ajatuksia myös tuotekehityksen kannalta.

  • Joustavuus. Palaute, jos tuotetta pitäisi joltain kohdin muuttaa, että saa valmistettua.

  • Kaikki toimii hyvin ja laatu kohdallaan.

  • Laadukas ja tarvittaessa nopea toimitus

  • Luotettava henkilökohtainen viestintä, tuntuu oikealta kumppanilta.

  • Luotettava toimittaja ja erinomainen kommunikaatio.

  • Nopea vaste, kilpailukykyiset hinnat ja luotettavat toimitukset

  • Nopeaa, ammattitaitoista ja erittäin joustavaa palvelua ja osaamista. Ammattitaidon lisäksi asiakas kohdataan rennosti ja asiat hoidetaan sujuvasti.

  • Nykyaikainen konekanta ja ammattitaitoinen henkilökunta.

  • Toimitus-ajat pitävät ja tilausvahvistukset tulevat nopeasti.

  • Toimitusvarmuus, tasalaatuisuus, erinomainen reklamaatioiden hoito, hinta ja asioinnin helppous. Teillä vaan on kerta kaikkiaan hyvä henkilökunta.